تاریخچه یو پی وی سی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
سلام شارژ | خرید شارژ

تاریخچه یو پی وی سی

مقدمه :
امروزه استفاده نامناسب از منابع انرژی می تواند صدمات جبران ناپذیری را به چرخه اقتصاد وارد نماید.
در این خصوص بخش ساختمان با داشتن سهم حدودا 35 درصدی در مصرف انرژی است که سهم بالایی دا در این زمینه به خود اختصاص داده است.حدود 30 درصد از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق پنجره ها صورت می گیرد که این مسئله استفاده از پنجره و شیشه های عایق را ضروری می نماید.

تاریخچه
ساخت در و پنجره های یو پی وی سی در سال های 1960 در اروپا آغاز گردید. با توجه به مزایای زیاد این نوع پنجره ها استفاده از درو پنجره های یو پی وی سی رونق روز افزونیافته است.تنوع در طرح و رنگ ، استقامت فیزیکی و یا مقاومت در برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین قابلیت بازیافت پی وی سی به کار رفته در ساخت این نوع از پنجره ، موجب تحولات عمده ای در این صنعت گردیده است.
سابقه در ایران تاریخچه یو پی وی سی
در ایران اولین بار در اواخر دهه 50 ، واحد تولید پروفیل و ساخت در و پنجره یو پی وی سی احداث گردید و با اینکه در سال های بعد واحد های تولیدی دیگری در این زمینه احداث گردیده است ، اما به دلایل مختلف واحدهای موجود از از تکنولوژی پیشرفته کنونی برخوردار نبوده و حجم عمده پروفیل مصرفی واحدهای مونتاژ از منابع خارجی تامین می گردید.با عنایت به نیاز کشور به واحدهای مسکونی ، تجاری و اداری و اهمیت به کارگیری مصالح مناسب و هم چنین تاثیر مثبت پنجره های یو پی وی سی با شیشه دوجداره در بهینه سازی انرژی ، هم اینک استفاده از این نوع از درو پنجره ها رو به فزونی گذاشته است. از سال 1380 با حمایت و پشتیبانی سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و دستورالعمل های دولت در ارتباط با مبحث 19 که موضوع آن دستورالعمل صرفه جویی انرژی در ساختمان می باشد ، استفاده از این محصول روز به روز بیشتر گردید.

 




:: برچسب‌ها: پنجره UPVc ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : چهار شنبه 4 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');